Prodajna mjesta

ASBIS d.o.o. svojim klijentima u Bosni i Hercegovini nudi široku paletu IT proizvoda. Listu prodajnih mjesta u vašoj blizini pogledajte ovdje.

CANYON predstavlja novi identitet branda

August 25, 2020

CANYON predstavlja novi identitet branda

Canyon šalje kratku i jasnu poruku mladoj i aktivnoj publici: "Možeš!"

Canyon, dinamično rastući brand dodatne opreme za mobilne uređaje, periferije, gaming opreme i pametnih satova, otkriva svoj novi identitet, redizajnirani logotip i slogan. Promjene su privlačne mladim ljudima s jasnim i jednostavnim motivom današnjice: "Možeš!"

Nakon temeljite analize današnjih trendova i istraživanja ciljnog tržišta, Canyon dizajnerski i marketinški tim odlučili su otvoriti potpuno novu stranicu u 17-godišnjoj povijesti ovog branda.

Dizajniran za stvaranje dobrog raspoloženja, novi Canyon identitet koristi jarke trendi boje i pomalo provokativnu kreativnost. Novi identitet bit će primjenjiv za online i offline komuniciranje, te će biti implementiran na POS materijale i ambalažu proizvoda. Novi identitet je već primjenjen na Canyon Accessories Instagram profilu, ključni kanal komunikacije sa ciljnom publikom.

Ciljno tržište: Mlađe generacije koje teže svemu što je novo i jedinstveno, uvijek žele biti zadivljeni. Istodobno, uživaju u novim trendovima, razmišljaju o pametnoj potrošnji, bave se eko-aktivizmom, vole raznolikosti i prihvaćaju sebe kakvima jesu.

"U posljednjih nekoliko godina, Canyon je značajno proširio svoj asortiman proizvoda istovremeno povećavajući prisutnost na svjetskom tržištu. Naš novi identitet branda odražava naš karakter i na bolji način se obraća mlađoj populaciji.", izjavio je Maksym Nabok, Canyon Business Development Director.

Novi Identitet branda Canyon kombinira mladlačku nemarnost i pametan način razmišljanja:

Možeš biti ono što jesi bez potrebe da impresioniraš druge!
Možeš biti dio zajednice pametnih korisnika!
Možeš odbaciti nametnute standarde fizičkog izgleda – tvoje tijelo, tvoja stvar!
Možeš se brinuti za okoliš, živjeti ekološki i u skladu s prirodom!  

"Kroz komunikacijske kanale našeg branda voljeli bismo motivirati one koji pripadaju Generaciji Z. Taj segment populacije je više cool od samih brandova koje koriste, jer čine brandove boljima, a ne obrnuto. Oni su kreativni, pažljivi i brižni, bave se korisnim stvarima, te se vole zabavljati, i na taj način mogu ovaj svijet promijeniti na bolje.", istakla je Nataliya Grishina, Canyon Global Marketing Director.

 

O Canyon-u

Canyon Accessories je brzo-rastući brand visokokvalitetnog i modernog, a opet pristupačnog asortimana u domenu opreme za mobilne uređaje, periferije, gaming opreme i pametnih satova. Osnovan u Holandiji 2003. godine, prerastao je u sveobuhvatni brand potrošačke elektronike. Posluje u uredima u 16 zemalja, a proizvodi se prodaju u više od 26 zemalja širom svijeta.

 

Disclaimer: The information contained in each press release posted on this site was factually accurate on the date it was issued. While these press releases and other materials remain on the Company's website, the Company assumes no duty to update the information to reflect subsequent developments. Consequently, readers of the press releases and other materials should not rely upon the information as current or accurate after their issuance dates.