ASBIS kao ovlašteni distributer i servis Apple uređaja, nudi vam uslugu servisiranja Apple uređaja unutar i izvan garantnog roka.  

Za pomoć i podršku oko korištenja Apple uređaja preporučujemo vam da posjetite službenu Apple stranicu korisničke podrške na sljedećem linku.
 

Najčešće postavljena pitanja o Apple uređajima 

Kako izbrisati iPhone, iPad i iPod touch?
Saznajte kako izbrisati podatke s iPhone, iPad ili iPod touch uređaja te ga vratiti na tvorničke postavke na sljedećem linku.

Ako ste zaboravili šifru za iPhone, iPad ili iPod touch ili je uređaj onemogućen.
Ako ste zaboravili šifru ili u poruci piše da je uređaj onemogućen, saznajte što napraviti.
Ako previše puta unesete pogrešnu šifru, prikazat će se poruka u kojoj piše da je vaš uređaj onemogućen. Ako ne možete zapamtiti šifru, morat ćete izbrisati uređaj tako da se izbrišu svi podaci i postavke, uključujući šifru. Podaci na uređaju sačuvat će se samo ako ste prije toga izradili sigurnosnu kopiju. Slijedite upute na sljedećem linku da biste uklonili šifru.

iCloud: Uklonite svoj uređaj iz aplikacije Nađi moj iPhone.
Na sljedećem linku pronađite upute za uklanjanje Vašeg uređaja iz aplikacije Nađi moj iPhone.

Zaboravljena lozinka za Apple ID.
Ako imate poteškoća kada se pokušate prijaviti pomoću lozinke za Apple ID, upute da biste je resetirali i ponovno pristupili svom računu možete pronaći na sljedećem linku.

ASBIS Servisni Centar

Ukoliko vam je potrebna servisna pomoć, ASBIS Servisni Centar vam je dostupan svaki radni dan u terminu 09:00h – 17:00h na adresi Džemala Bijedića 162, Sarajevo ili nas kontaktirajte:

Tel: +387 33 943 901; 943 902
E-mail: servis@asbis.ba


ASBIS d.o.o. je Apple Authorized Service Provider specijaliziran za kompletno servisiranje Mac i iOS uređaja.